Oblíbený zájezd se zastávkou na zelených Faerských ostrovech a bohatým programem na Islandu, divokém království ledu a ohně. Díky jednomu leteckému přesunu ušetříte čas na návštěvu nejzajímavějších míst Islandu včetně vnitrozemské oblasti kolem sopky Askja.
Program zájezdu:
1. – 4. den: odjezd z Českých Budějovic a Prahy, trajekt společnosti Smyril Line z dánského Hirtshalsu, plavba na Faerské ostrovy.
5. – 7. den: Torshavn – vylodění na Faerských ostrovech, Vestmanna – rybářský přístav, fakultativní výlet lodí na „Ptačí útesy“ (cca 40 €), Tjornuvík, Saksun, Gjögv – rybářské vesnice, Kirkjubour – nejstarší osada na Faerských ostrovech, zbytky nedostavěné katedrály. Nalodění a plavba z Torshavnu na Island.
8. – 10. den: vylodění v Seydisfjorduru, Egilsstadir – středisko východních fjordů, Dettifoss – vodopád s největším průtokem vody v Evropě, Mývatn – národní park, okolí jezera Mývatn – pěší výlety, sopka Krafla, Leirhnjúkur, Námafjall – aktivní vývěry par a bahenní sopky, Askja – fakultativně výlet místním autobusem do vnitrozemí ke kráteru sopky (cca 110 €).
11. – 12. den: Godafoss – „Vodopád bohů“, Akureyri – středisko severních fjordů, Glaumbaer – skanzen, Vidimyri – kostel, Hraunfossar – „Lávový vodopád“, Deildartungshuver – horký pramen vytápějící dvě města, Thingvellir – národní park, místo zasedání prvního parlamentu světa , Geysir – populární horké vřídlo, Gullfoss – „Zlatý vodopád“, Skálholt – biskupství, středisko vzdělanosti jižního Islandu.
13. – 15. den: Seljalandsfoss – vodopád, Jökulsarlón – ledovcová laguna, fakultativně výlet lodí (cca 30 €), Skaftafell – národní park pod ledovcem Vatna, Skógafoss – vodopád, Reykjavík – hlavní město Islandu, katedrála Halgrímskirkja, vila Höfdi – místo první schůzky M. Gorbačova a R. Reagana, fakultativně možnost výletu lodí za velrybami (cca 48 €), Modrá laguna – vývěry horké páry, koupání v termálním jezeře.
16. den: odlet z Keflavíku, návrat do Evropy.
Termín zájezdu:
8.6. - 21.6.2023 - zrušeno
Cena od Kč 55.500,-
+ letenka cca Kč 9tis./cena orientační
Cena zahrnuje: dopravu hotelbusem, trajektem včetně lůžka v kajutě, stravu v hotelbusu ve formě plné penze bez nápojů, ubytování v hotelbusu, služby technického doprovodu, tištěného/elektronického průvodce po trase zájezdu, pojištění CK proti úpadku.
Cena nezahrnuje: vstupy do objektů a národních parků, fakultativní výlety, nápoje kromě čaje k snídani, stravu na trajektu, cestovní pojištění, letenky včetně tax a poplatků, dopravu na/z letiště.
Odjezdová mista: Praha, České Budějovice
Odletová mista: Praha, Vídeň, Mnichov, Berlín
Kapacita hotelbusu činí (podle typu) 15 - 20 lidí. Jedná se o stále populárnější způsob cestování, díky kterému za své peníze dostanete více! C
Výhody cestováním HOTELBUSEM
Cestování hotelbusem vám přinese celou řadu výhod, které ocenily již tisíce našich zákazníků:
- Pohodlí během celé cesty
- Péče české posádky
- Plná penze v ceně
- Efektivní využití celého času na dovolené
- Intenzivní kontakt s místním prostředím a obyvateli
- Máte „kousek domova“ stále s sebou
- Rozumná cena
- Žádné otravné vybalování kufrů
- Žádné zmatečné stěhování z hotelu do hotelu
- Žádná ztracená zavazadla
- Žádné nepohodlné přejezdy místní dopravou
- Žádné časové ztráty
Pro koho jsou hotelbusy určeny
Touha po cestování není omezena ani věkem či vzděláním. Vytváříme proto takové podmínky, aby se s námi cítili dobře všichni cestovatelé bez omezení věku. Obzvláště oblíbené je cestování našimi hotelbusy mezi zákazníky střední a starší věkové kategorie, z nichž mnozí s námi cestují opakovaně.
Velice oblíbené jsou hotelbusy pro cesty ucelených skupin a kolektivů.
Posádka hotelbusu
Posádka každého vozidla je dvoučlenná a má statut technického doprovodu. Oba členové posádky mají příslušnou kvalifikaci pro řízení hotelbusu a během cesty se střídají v řízení vozu a přípravě jídla. Posádka vozu je natolik zkušená a znalá místních podmínek, že je schopna poskytnout klientům veškeré důležité informace o navštěvovaných místech, upozornit na místní zvyklosti a varovat před případnými riziky.
Do tohoto hotelbusu se vejde 20 lidí, což je dáno tím, že jeho podvozek je o dva metry delší než u „sesterské“ Karosy. Vnitřní uspořádání vychází z osvědčené verze Karosa, která byla prověřena léty provozu. Uvnitř je šest dvoulůžkových kajut a osm jednolůžkových. Cestující sedí v přední části za řidičem na sedačkách dálkových autobusů.
Podobně jako v Karose mají turisté zavazadla v kajutách nebo pod sedadly. V hotelbusu je plnohodnotně vybavená kuchyňka a chemické WC s umývárnou. Ve vozidle jsou rovněž klasické evropské zásuvky na 220 voltů na dobíjení baterií.
Na cestách nocujeme v kempech s veškerým vybavením. Při dlouhých přejezdech a v místech, kde není dostatečná síť kempů, trávíme noc u benzinových pump.
Stravování je formou plné penze. Hotelbusy vezou jídelní nádobí s sebou.
Pořadatel:Pangeotours