Pojeďte na tři dny k moři a vyzkoušejte si cestování hotelbusem. Tato krátká cesta je určená pro všechny, kdo si chtějí užít koupání a odpočinku u moře, vyzkoušet si, jak se cestuje v našem hotelbusu a „neztratit“ příliš dnů dovolené. Stačí Vám vlastně dovolené jenom jeden den, protože odjíždíme ve čtvrtek večer a zpět doma jsme v pondělí v časných ranních hodinách.
PROGRAM ZÁJEZDU:
1. den
2. den
3. den
4. den
5. den
Cena zahrnuje:
Cena nezahrnuje:
Výhody cestováním HOTELBUSEM
Kapacita hotelbusu činí (podle typu) 15 - 20 lidí. Jedná se o stále populárnější způsob cestování, díky kterému za své peníze dostanete více!
Cestování hotelbusem vám přinese celou řadu výhod, které ocenily již tisíce našich zákazníků:
- Pohodlí během celé cesty
- Péče české posádky
- Plná penze v ceně
- Efektivní využití celého času na dovolené
- Intenzivní kontakt s místním prostředím a obyvateli
- Máte „kousek domova“ stále s sebou
- Rozumná cena
- Žádné otravné vybalování kufrů
- Žádné zmatečné stěhování z hotelu do hotelu
- Žádná ztracená zavazadla
- Žádné nepohodlné přejezdy místní dopravou
- Žádné časové ztráty
Pro koho jsou hotelbusy určeny
Touha po cestování není omezena ani věkem či vzděláním. Vytváříme proto takové podmínky, aby se s námi cítili dobře všichni cestovatelé bez omezení věku. Obzvláště oblíbené je cestování našimi hotelbusy mezi zákazníky střední a starší věkové kategorie, z nichž mnozí s námi cestují opakovaně.
Velice oblíbené jsou hotelbusy pro cesty ucelených skupin a kolektivů.
Posádka hotelbusu
Posádka každého vozidla je dvoučlenná a má statut technického doprovodu. Oba členové posádky mají příslušnou kvalifikaci pro řízení hotelbusu a během cesty se střídají v řízení vozu a přípravě jídla. Posádka vozu je natolik zkušená a znalá místních podmínek, že je schopna poskytnout klientům veškeré důležité informace o navštěvovaných místech, upozornit na místní zvyklosti a varovat před případnými riziky.
Iveco - Irisbus Lux 20 - EVROPAN
Do tohoto hotelbusu se vejde 20 lidí, což je dáno tím, že jeho podvozek je o dva metry delší než u „sesterské“ Karosy. Vnitřní uspořádání vychází z osvědčené verze Karosa, která byla prověřena léty provozu. Uvnitř je šest dvoulůžkových kajut a osm jednolůžkových. Cestující sedí v přední části za řidičem na sedačkách dálkových autobusů.
Podobně jako v Karose mají turisté zavazadla v kajutách nebo pod sedadly. V hotelbusu je plnohodnotně vybavená kuchyňka a chemické WC s umývárnou. Ve vozidle jsou rovněž klasické evropské zásuvky na 220 voltů na dobíjení baterií.
Na cestách nocujeme v kempech s veškerým vybavením. Při dlouhých přejezdech a v místech, kde není dostatečná síť kempů, trávíme noc u benzinových pump.
Stravování je formou plné penze. Hotelbusy vezou jídelní nádobí s sebou.